piątek, 20 grudnia 2013

Kraina lodu - recenzja Pyk Pyk

MOJA ULUBIONA POSTAĆ TO OLAF!!!
RECENZJE WYKONAŁA PYK PYK ZAKAZ KOPIOWANIA!
Wspominałam już wcześniej o tym, że bałwan Olaf jest moją ulubioną postacią nawet kiedy filmu jeszcze nie obejrzałam i dalej (już po filmie) utrzymuje, że ta szalona postać jest moją ulubioną!
Może zacznę od tego jak to się stało, że poszłam w środku tygodnia do kina. Otóż moja mama dostał
a 3 bilety na wybrany film a że był do wykorzystania do 19 grudnia wybrałam się z koleżankami na film.
Kiedy kupiłyśmy bilety i odebrano nam Coca-Cole kupioną w normalnym sklepie, wjechałyśmy ruchomymi schodami do góry!
W sklepie zakupiłyśmy duży popcorn i dwie Coca-Cole i weszłyśmy do sali nr. 5.
Zajęłyśmy nasze miejsca (środek środka) i zaczęło się oczekiwanie. Na sali kinowej byłyśmy SAME i spokojnie mogłyśmy jeszcze przed filmem porozmawiać na głos.
Mimo, że spóźniłyśmy się na film około 10 minuto to na puszczenie filmu i tak czekałyśmy 30-40.

Kiedy po tak długim oczekiwaniu wreszcie zaczął się film na sali kinowej było już 7 osób. Mama z dwójką dzieci, jakiś pan który charkał z tyłu podczas filmu i nasza trójka :D

Mój opis filmu:
Anna i Elsa jako mało dziewczynki bardzo dobrze się bawiły używając mocy Elsy.
Niestety ale Elsa przestała panować nad swoją mocą i rodzice postanowili zamknąć ją przed otaczającym ją światem zewnętrznym a Annie "wykasować" pamięć.
Dziewczynki dorastają a Elsa obejmuje władze. Niestety nie trwa to długo, ponieważ po kłótni Elsa nie wytrzymuje i ucieka zamrażając całą Arendelle.
Anna wie, że to jej wina i postanawia odszukać siostrę a towarzyszą jej BAŁWANEK OLAF (love forever) renifer Sven, oraz Kristoff.
Niestety ale Elsa nie daje się przekonać do powrotu i aby wygonić ich ze swojego królestwa wysyła na nich śnieżnego potwora.

To tak w skrócie oczywiście na tym film się nie kończy ale nie będę wam odbierała rozrywki. Film zaskakuje zwrotami akcji a grafika jest porostu świetna nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Piosenki i dubbing są równie świetne jak grafika. Mimo tego, że na film czkałyśmy z dziewczynami tak długo podobało mi się i to bardzo.
POLECAM FILM.


CZEKAM NA WASZE RECENZJE Z FILMU W KOMENTARZACH !!!

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.