piątek, 6 grudnia 2013

Wywiad: Sharon!

Witajcie, zanim przeczytacie wywiad, proszę aby nie został on skopiowany. Jeszcze raz dziękuję Sharon za udzielenie wywiadu, bardzo było nam miło :)

Zapraszam na jej bloga (klik) oraz konta na Youtube (klik)

Miłego czytania!


1. Na pewno niektórzy nie wiedzą ,że masz wielu fanów i prowadzisz bloga. Napisz na początek coś o sobie.

Na początek może przywitam się z Waszymi czytelnikami. :) Witam Was wszystkich serdecznie, jestem Sharon. Może mnie znacie, może nie. Jeżeli nie to mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu moja działalność w polskich internetach. :D Mam 17 lat, jak zapewne niektórym wiadomo, moją pasują jest muzyka. Śpiewam od 6-ego roku życia, od kiedy to pani z przedszkola wysłała mnie na konkurs piosenki dziecięcej. Tam zajęłam drugie miejsce no i jak widać nie porzuciłam muzyki. :) Bloga postanowiłam założyć w wieku 13 lat. Przenosiłam się z witryny na witrynę aż znalazłam mojego ukochanego blogspota, na którym działam już przez prawie 3 lata. :D 

2. Czy interesujesz się / oglądasz Violettę?

Oczywiście! Aczkolwiek nie zawsze tak było. Jak zaczęli reklamować nowy serial na Disney Channel, nie za bardzo spodobało mi się to, że znów usuwają z anteny stare dobre seriale a dodają jakieś nowości. Po prostu jak już się do czegoś przyzwyczajam, to nie lubię zmian. :D No i narzekałam, że to zapewne będzie jakieś badziewie, ciągle mówiłam, że nie będę tego oglądała itd. Po prostu NIE i tyle! Nie pamiętam dokładnie jak to później było, wiem że już było po premierze gdy pierwszy raz obejrzałam mój pierwszy odcinek Violetty. Patrzyłam tak na to z przymrużeniem oka, bo to przecież było dla mnie coś nowego, coś czego nie lubię. No ale gdy usłyszałam tą muzykę, poznałam przygody bohaterów nie wytrzymałam! Przekonałam do tego serialu i teraz go kocham! Nawet nie wiecie jak bardzo się męczyłam, gdy nie mogłam go oglądać będąc przez 2 tygodnie we Wrocławiu na praktykach ://

3.Czy masz jakąś ulubioną postać z serialu, jeśli tak to czemu akurat ona?

Moim faworytem jest zdecydowanie Tomas! Bardzo ubolewam nad tym, że nie ma go w drugim sezonie, brakuje mi tego wrażliwego, trochę nieśmiałego przystojniaka <3 nbsp="">Tomas jest bardzo uczuciowy, przemawia przez niego niesamowita wrażliwość oraz miłość do Violetty i wydaje mi się, że to właśnie to mi się w nim najbardziej podoba. 

4. A co robisz na co dzień?


Na co dzień jestem zwykłą uczennicą. Nie wyróżniam się niczym spośród tłumu. Hahah trochę jak Hannah Montana :D Jestem w drugiej klasie technikum, na kierunku technik cyfrowych procesów graficznych. Innymi słowy jestem grafikiem komputerowym. Tworzę różne projekty, reklamy, ulotki i tak dalej. :) Większość wolnego czasu spędzam w internecie, co jest moją zmorą - muszę to ograniczyć. :D Po za tym śpiewam w wolnych chwilach, których jest ostatnio coraz mniej. :/ Tak więc jeżeli nie będę dodawała nagrań przez jakiś czasz proszę nie denerwujcie się na mnie :*

5. Czy oprócz muzyki, masz jakieś zainteresowania?

Powiem Ci, że to jest dobre pytanie. Mam? Wydaje mi się, że kontakt z ludźmi i pisanie bloga jest też w jakimś sensie moim zainteresowaniem. Oprócz tego lubię też czasem pobawić się w fotografa, z naciskiem na pobawić, gdyż ja fotografem żadnym nie jestem :D Czasem lubię przerabiać zdjęcia i ogólnie zajmować się tym co robimy na lekcjach projektowania. Tak odbiegając od tej całej elektroniki, to lubię podróże. Może nie są one moim takim głównym zainteresowaniem, ale czasem na prawdę fajnie jest pozwiedzać inne kraje i kultury :P Byłam już we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Danii, Niemczech, Czechach, przejazdem w Austrii. Teraz na ferie zimowe prawdopodobnie znów zawitam we Włoszech :) 


6. Dowiedziałam się ,że już trzeci raz startujesz w Must Be The Music. Jak poszło ci na kastingu?

Ojeju, widzę szybki przepływ informacji :)) Powiem Ci, ze chyba było całkiem spoko. Śpiewałam polską wersję piosenki Alleluja i moim skromnym zdaniem myślę ze wyszła mi dobrze. :D Jeżeli chodzi o technikę śpiewu, bo jeżeli chodzi o resztę, to zapomniałam ostatniego wersu pierwszej zwrotki. :// Pan w komisji powiedział, żebym się nie przejmowała, bo było dobrze i ze w razie czego to będą oddzwaniać do końca roku. :)

7. Na pewno wiele osób jest ciekawych jakie piosenki planujesz nagrać. Mogłabyś nam zdradzić kilka tytułów? :)

Na pewno jest to "Podemos", które mam już na celowniku od dłuższego czasu i nie dawno zajęłam się już obrabianiem tekstu. Niestety brak czasu nie pozwala mi na dokończenie jej. Obiecuję, że zrobię to po castingu do x-factora. :P Na mojej liście mam jeszcze takie piosenki jak:
- Nuestro Camino
- Si Es Por Amor
- En Mi Mundo
- Yo Soy Asi
- Soy Mi Mejor Momento

8. Czy masz jakiś konkretnych idoli zza granicy?

No pewnie, że tak :) Od 4 lat jestem Belieberką, od 2 Directionerką i od wuhuhuhuhu czasu  Lovatic. To jest taka moja najlepsza trójka. :P

9. Komponujesz własne piosenki, czy stawiasz na covery?

Jak na razie skomponowałam w całości jakieś 4-5 piosenek, ale tylko jedna została nagrana. :) Jej tytuł to "Ciągle Ty". Jeżeli chcecie, to znajdziecie ją na moim kanale na youtube. :) Tak więc z uwagi na moją małą twórczość chcąc pokazać Wam mój głos ograniczam się do nagrywania coverów. :D Kto wie? Może kiedyś jeszcze się odważę nagrać jakąś własną piosenkę? Zobaczymy :P

10. Na koniec napisz coś do swoich fanów :)

Jeju, nawet nie wiecie jaka jestem wdzięczna za to, że jesteście ze mną! Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałam mieć przy sobie takie osoby, które będą mnie wspierały i lubiły to co robię. Nie zawsze miałam super extra wsparcie od znajomych i rodziny, zdarzało się, ze nie było go w ogóle. Dlatego jestem Wam tak bardzo wdzięczna, że jesteście ze mną. Udowodniliście swoją wierność przy tym jak ostatnio pewna dziewczyna się pode mnie podszywała. Dziękuję Wam za to i mam nadzieję, że będziecie ze mną na zawsze. Bo bez Was jestem nikim. Jestem zwykłą Olą. A to właśnie Wy tworzycie odważną i pewną siebie SHARON! :*
Przepraszam, jeżeli zbytnio się rozpisałam. :) Jestem bardzo zadowolona z tego faktu, że ktoś chciał przeprowadzić ze mną wywiad. :P Tak więc jeżeli wytrwaliście do końca to ukłony i brawa dla Was! Daliście radę! 
Dziękuję za wszystko z Waszej strony i pamiętajcie. Nie ważne co się będzie działo #NeverSayNever i #StayStrong! <3 d="" font="">





6 komentarzy:

  1. Jeeeejjj !!
    Świetny wywiad! :D
    Uwielbiam Sharon i jestem jej fanką ;D ♥♥
    Bardzo się cieszę, że przeprowadziłyście z Nią wywiad i żałuję, że sama na to nie wpadłam :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) http://wszystkoovioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham !!! <3333
    Uwielbiam Sharon i bardzo się cieszę, że mogłam się czegoś o niej dowiedzieć :****
    Wywiad super !!! ♥
    Sharon !!! <33333♥;******

    Kocham Nutella ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Lubię Sharon,ładnie śpiewa. Będę oglądała x-factora,Must be the music i w ogóle wszystko czekając na jej występ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani jesteście! Dziękuję za wywiad. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękujemy za wywiad i życzymy powodzenia w X Factor i Must Be The Music <3

      Usuń
  5. yay, czemu kazdy jara sie tym serialem i w ogole XD

    klikniesz w banner Sheinside bądź polubisz Fanpage na FB? :) Zalezy mi na tym, odwdziecze sie jak tylko bedziesz chciala ♥
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.